månda em

sitter just nu hos H å han lagar midda medans jag sitter vid datan
hrm nått som inte stämmer här :S
men vad ?!
JO
det borde väl vara jag som lagar maten kanske :P
MEN
nepp :S

hur har annars dagen varit jodå den har varit upp å ner å kors å tvärs
började halv 7 imorse å började dagen med att ringa in två vikarier :S
AHHH
inte så jätte roligt,
folk brukar bli rätt irreterade över att man ringer å frågar om dem vill jobba
MEN MEN
fick tag i 2 å det blev jättebra :D

Solen har varit framme idag med härligt härligt
å dem har tydligen sagt på vädret at det ska bli kanon resten av veckan med :P

USCH vilket tråkigt inlägg det blev nu :/
nästan så min bloggtorka var bättre :P
HAHA !!

Hörs när jag kommer med nått roligare :P
Ha det underbart


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Hej!

DU har en utmaning att hämta hos mig.

Kram

2009-09-24 @ 21:42:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0