då har tisdan med gått

å det blev minsann en lång tisda

jobbade till kl 4

sen hade jag ju glömt föräldramötet

så det var bara att stanna på jobbet till halv nio :S

Men men det funkar det med :P

Fick besök av H ♥ nu ikväll vilket mys :)

Å kvällen blev ännu bättre

när jag slog på kanal 1 å ser att andra avenyn började ikväll

JAAA !!!

Skulle träffat en gammal vän idag

men så blev inte fallet tyvärr men den kommer kanske ?!

Å tur i oturen så hade jag ju föräldramöte så jag hade ju inte kunnat ändå :S

 

Nu ska jag ta å göra vid mig å sen ska jag sussa kudde

jobbedag imorn med :D

 

Ska slänga iväg ett mess till mitt ♥ med

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Halloja gumman min! Du oxå drabbats av den värsta influensan man kan tänka sig? Nämligen BLOGGTORKAN!!

Jag känner att jag har inget att blogga om BUHU!!

Kramar iaf!

Massa krameli kramar då vi aldrig syns

2009-09-10 @ 21:24:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-09-12 @ 20:09:03
URL: http://mjackson.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0