var är du ?!

SOLEN har försvunnit å regnet det kommer å går 

asfalten är blöt å bilarna kör med vindrutetorkarna på max

skolan här intill håller på att renoveras så ställningarna står på plats

å jobbarna går runder med sina gula regnkläder

å vet nog inte vad dem ska göra riktigt...

rena höstvädret å jag sitter å tittar ut genom fönstret,

jag är glad att jag sitter torr inomhus

krasch bang boom

så då var det en del av skolan som trilla i kontainern :P

 

Ska nog ta mig ut ändå å handla :S

måste ha nått att äta även denna dagen :)

Sen blir det städ å tvätt för hela slanten - tjohoo sån glädje !!

 

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ 

Me like someone 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0