tidsfördriv

Märkte en lista å att det inte stämde i svaren

så jag tänkte att då gör jag den igen :P

 

Hur gammal är du om fem år ? 32

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ? Med mig själv :P

Hur lång är du ? 169  cm

Vilken är den senaste filmen du sett ?  Män som hatar kvinnor

Vem ringde du senast ? Petra

Vem ringde dig senast ? Petra

Föredrar du att ringa eller skicka sms ? beror på vad det gäller

När såg du senast din mamma ? Har ingen mamma

Vilken ögonfärg har du ? Grön-Bruna

När vaknade du i dag ? halv 6

Vilken är din favoritplats ? Har ingen just nu

Vilken plats föredrar du minst ? sjukhus - brr 

Var tror du att du befinner dig om tio år ? i värmland 

Vad skrämde dig om natten som barn ? av drömmar där jag flög å sen störtade

Vad fick dig verkligen att skratta senast ? Petras sms i natt :D HAHA !!

Hur stor är din säng ? 90*120

Har du stationär eller bärbar dator ?  Bärbar från förra året

Sover du med eller utan kläder ?  linne å hipsters

Hur många kuddar har du i sängen ?  4 st :P

Föredrar du skor, strumpor eller barfota ? Strumpor, eller "dunskor"


lämna ett avtryck
Postat av: pelle

meeh, vad stod det i Patras SMS nu då? ;D

2009-05-27 @ 20:40:23
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Petra

Ha ha så kul va väl inte mitt sms ?! ha ha ha

2009-05-30 @ 12:57:36
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0