sönda

Har minsann tränat inför iformloppet i malmö den siste augusti

det gick bra förutom min förbannande rygg

sen blev det inlines på fötterna å en skada :P

Men kul hade vi eller hur Petra ?! 

HAHA !!

 

NU softar jag framför TVn å msn 

å pratar med H - TREVLIGT !!

sån sötis :S

Hrm kom på att adressen hit har H :S

AJ AJ AJ !!

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

ha ha ha

Japp då ser han ju vad du tycker hi hi



Japp visst tusan hade vi kul!



Var e tummen? vAr e tummen? Här e ja! Här e ja!

HA ha ha



kramar

2009-05-17 @ 21:16:17
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Mr Hyde

Träna inte för mycket stumpan!!! Kroppen pallar nog inte med ditt tempo :P öppna försiktigt istället, trots allt i augusti du skulle springa :)



Kram Banan

2009-05-17 @ 21:51:07
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikade runt och hamnade på din blogg :-) Kika in på min med om du vill läsa massor om mig, min chihuahua Tindra och massvis av shopping! Givetvis bjuder jag på en hel del massa bilder också :) Enjoy!

2009-05-18 @ 13:28:11
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0