sms blev msn - hrm

Väntar på att det är dags att gå till station

å åka vidare till jobbet :D

Får mitt sommar schema idag med :S

Undrar hur tiderna är ?!

 

Igår eftermidda skickade jag mess till H å tänkte ahh jag får nog inge svar

MEN igårkväll kom det minsann ett å sen blev det msn av det 

TREVLIGT !! 

sms blev msn - hrm

trodde jag faktiskt inte blev rätt förvånad :S

Å förmodligen läser H här inne så

JA jag trodde inte det !!

Fick en kommentar på msn som jag definitivt inte hade trott H skulle säga 

visst kan vara så att han bara driver med mig oxå :P

MEN det märker jag rätt tydligt förmodar jag :)

 

Drömt inatt - Me Like 

 

NU : Solen skiner så fint - GOTT !!

 

kram på er goa bloggare

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Louise

Är H han, killen? ;) :)

vart jobbar du sötnos?

2009-05-15 @ 12:56:13
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Petra

Du e sååå värd de vännen min!! GRATTIS!



Ja vi måste besöka den affären. När min plånbok e glad igen =)

Massa kramar

2009-05-15 @ 17:18:26
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: H

Du verkar fundera väldigt mycket :)

2009-05-17 @ 20:55:16
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0