sista lördan i maj månad

ja så ligger det till å idag i hässle är det crusing :S

JISSES vad det kommer folk i stan idag å bilar överallt 

tur man inte ska var hemma :P

Just nu sitter jag å trycker på tangenterna

medans fröken P pratar i luren :)

Igår blev det som vanligt inget bestämmt

å vi hamnade bland brädspelens värld :D

Nytt brädspel å sen även settlers å vi spelade med

våra underbara spelvänner DM :) 

Alltid lika kul å spela TACK VÄNNER för ännu en trevlig spelkväll 

väl hemma i hässle var jag å P kl halv 3 - JÄSP !! 

 

Nää nu ska jag göra vid mig 

Ha en underbar lörda alla goa bloggare


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

ja kom igen nu så vi kan STICKA! ha ha

2009-05-30 @ 12:52:56
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0