promenix å hockey

Jaha igår var jag hos PH hela dagen lång - TREVLIGT !! 

fick go mat å gott sällskap :)

 

Väl hemma ringde jag massa "skojiga" samtal :S

å så pratade jag med någon på msn :P

 

IDAG : ska jag storstäda hela lgh

för man vet inte vem som kommer på besök 

å så ska jag till B å fixa mina nails :P 

Hoppas vädret blir bra ikväll hoppas hoppas

för då blir det promenix å massa prat :)

å så blir det Sverige - Tjeckien i VM senare  

GUD vad nervös jag är :S

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Spännande spännande!

Men du har inget att va nervös för.

Va bara dig sj så löser sig allt.

Du e bäst så ge dig nu

Klart jag har tid, jag har alltid tid för dig vännen.

Kramar

2009-05-07 @ 09:58:34
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!

Ja klart han oxå e nervös. hi hi

Kul för er

Massa massa kramar

2009-05-07 @ 16:32:23
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0