månda morron

kan vi glömma

för det är minsann eftermidda redan :S

Herrejisses hela dan har gått å jag har minsann handlat 

nästan allt jag behövde men men får ta det andra en annan dag ist.

 

Har plockat å hatt mig här hemma oxå

haft förvarning till migrän så jag har ju tatt det rätt lugnt :S

 

Nu ska jag kolla lite TV å äta en glass 

 

See Ya


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Hej hej!

Va duktig du har varit då. Här e de bara deppigt idag. thats life i guess.



Ja vi får träffas en annan dag. Funderar på att sticka ut och jogga lite. Får se.

Ska bli spännande att se hur de går =9



Hoppas du slipper migrän.



Kramar i massor

2009-05-11 @ 16:32:33
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0