lörda

Då tar man lugnet före stormen 

ska befinna mig plötsligt i vinslöv ikväll :S

TREVLIGT !! 

Vad har då hänt på förmiddan ?!

JO jag var på gradering i karate med min väninna P å familj :D

hennes son är hur duktig som helst - DUKTIG SOM TUSAN !! 

 

Har drömt lite inatt igen :S SUCK !!

Orka nää lika bra å lägga det åt sidan 

men hur ?!

Hur ska man få bort dem där fjärilarna ?!

Me Like 

 

Nää nu ska jag inta soffläge å kolla TV 

See Ya 

 


lämna ett avtryck
Postat av: sofie

H2O...haha.. du ligger ju fortfarande i sängen där uppe ju.. så ngt H2O blev de inte för dig... FULLEMADDE =) Kram

2009-05-24 @ 13:45:17
URL: http://nillfie.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0