helgen

fredes var det kanada som vann över sverige med 3-1 :S

Oväntat ?! NÄÄ !!

 

Gårdagen : Var himla trevligt från början till slut :)

Träffade P C å kollade Anki & Pytte i Tivoliparken 

Sen bar det hemmåt å mot andra trevligheter :P

kom hem kl 01.45 - JÄSP !! 

 

Dagen : Blir hockey kl 15.45 då det är bronsmatchen 

Lite go mat som DO ska laga :P

å sen är det dags för finalmatchen kl 20.00 

därefter blir det vägen hemmåt förmodar jag :)

 

JUST NU : 10 grader varmt ute å fåglarna kvittrar å solen lyser :D

SKA :  snart ta mig en dusch 

LYSSNAR PÅ : TVns MP å iofs tittar med :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Halloja!! Gumman lilla! Just nu roar du dig kungligt! hi hi hi

men de e du sååå värd!

saknar dig vännen min.

Tack för igår. Flåt att det blev som de blev, men va mkt folk de va. Hmmm inget kul man blir sååå arg då! Alla ungar!! ha ha ha

aäger jag som har en egen liten loppa.

Men ja du vet vad jag menar iaf.

Hoppas ni har de underbart. Men ehh ja de har ni ju!

Massa massa kramar

eller just ja KRANAR

2009-05-10 @ 19:07:15
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: pelle

men vänta nu, hur gick bronsmatchen nu då?

2009-05-10 @ 19:09:12
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Louise

Hallå sötnos!

Verkar som du haft en bra helg, träffat din dejt något? :)



sv: min karl är världens bästa tror ja!

Har aldrig känt såhär, o ja är seriöst redo o säga upp min lägenhet o bli sambos med honom redan:O ojoj, då är de något som inte står rätt till i min hjärna:P haha

kram

2009-05-10 @ 19:57:59
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0