gårdagen

Var man först en sväng med PA å sen hamnade jag hos EU 

å sen var det grand för hela slanten iaf en stund 

där träffade jag på H 

sen var det meningen att vi skulle hamna på banken

men jag hamnade på söder :S

TACK EU för en trevlig kväll NI är underbara

 

IDAG blir det fotboll med P å det ska bli himla trevligt

sen ska vi träffa "mamma" såklart 

hamnar i Åhus förmodar jag

alltid lika trevligt å hälsa på "sitt hus"

22 grader varmt å kl är inte ens 12.00 

 

See Ya


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

ja du kan få nycklarna till "ditt hus" hi hi hi hi

Vill ej hem ha ha ha

kram

2009-05-31 @ 19:39:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0