då var det kväller

å S har åkt hem till sitt :) 

Men kommer kanske in i veckan igen - TREVLIGT !!

Nu sitter jag å slappar i soffan 

har precis tryckt i mig en glass

från frysen :P

GOTT !! 

När jag hade lämnat av S vid bussen å gick hemmåt 

kom det nån å satte handen mot min arm

precis som att den ville akta så jag inte gick in i den

å så tittar jag upp då kommer våra härliga väktare 

som går här runt i våra affärer 

springandes på varsin sida om mig :S

Den ene väktaren är ju bara för söt :P

HIHI !!

 

Nää nu ska jag Kolla på TV

å just nu visas cops

 

See Ya 


lämna ett avtryck
Postat av: pelle

Haha, Cops är så värdelöst. propagande för amerikansk polis ;D

2009-05-12 @ 21:58:43
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Andreas"kryckan"Hansson

Frida är en så skön artist.. en riktigt mys tjej :)



Martin Sinneby är grymmm.. Men dets enaste var inte så jätte bra.. Därför la jag ut Kaninkokerskan..



Nu kommer solen fram här med.. :)

2009-05-13 @ 10:08:29
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0