bara slappande :P

NU har snart denna dagen oxå gått :P

Har gått en sväng på stan med AE å det var minsann trevligt :)

Träffade på E å GRATTIS till körkortet :D 

sen gick jag å mötte S å sen har vi suttit å gjort tester

ett var hur gammal jag igentligen var å då visade sig att jag var 40 år :S

å ett var vad jag var förslags djur

å då visade sig att jag minsann var en sköldpadda :D

HAHA !! 

vad man kan roa sig lätt 

Gjorde lite midda till oss oxå det blev makkisar å denniskorvar :P

MUMS !!

Nu tittar jag på vänner å käkar vanilj wafers - GOTT !!

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: sofie

Å nu e jag tillbaka=)

2009-05-12 @ 16:11:25
URL: http://nillfie.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0