är det inte det ena så är det, det andra

Migränen igår å idag när jag vakna har jag legat illa

så nu har jag ont i ryggen

är det bevis på att man levt livet

eller är det för att man bara blivit gammal ?!

 

Men men jag överlever har ju haft

mina ryggproblem några år nu :P

Pratade med S i luren för en liten stund sen

vi ska göra en tripp till Ullared 

tänkte vi, med buss dessutom :P

å om inte blir det såklart bil,

men det är minsann billigare med buss

kom vi fram till 

Så vi får se vad det blir buss eller bil

hrm det är frågan det :P

 

Nu har jag suttit alldeles för länge i jamas

så nu ska jag minsann göra vid mig å ut i solen 

18 grader visar termometern - GOTT !!


lämna ett avtryck
Postat av: Mr Hyde

Men usch va tråkigt :/ Idag med :( Du får allt krya på dig stumpan :D

2009-05-26 @ 17:19:49
Postat av: Petra

JA ullared lät kul! Aldrig fel.

Hoppas ryggen ger sig o slutar göra ont.

Just nu e du elak mot min toa ha ha ha

flåt kunde inte låta bli ha ha

kramar

tack för idag

2009-05-26 @ 19:12:33
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: anna

har ni så fint väder, här väntar vi bara på regnet och åskan!

2009-05-26 @ 22:13:24
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0