PMS

(Dikt lånad av JS)

 

Tyckte denna passade in på två av mina vänner :)

P å S det är vi tre mot världen PMS

HAHA !!


 

Du är min vän

 

Du är min klippa

Dig kan jag alltid luta mig mot

Du är min stjärna

Du leder mig när jag är vilse

Du är min hjälpande hand

Du finns alltid där för mig

Du är min sol

Du får mig att le

Du är min detektiv

Du ser om nått är fel

Du är min vakthund 

Du gör mig trygg

Du är min andra halva

Du gör mig hel

Du är min vän

Dig kommer jag alltid att vara rädd om


lämna ett avtryck
Postat av: sofie

PMS så kan du ju inte skriva...hehe.. vilka e nu de då?

2009-03-31 @ 19:54:15
URL: http://nillfie.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0