som i det tidigare inlägget

VAD FINNS DET FÖR MÄNNISKOR ??!!

 

Asså efter att jag läst blockets nyhet om kvinnan som bet frisören

skakade jag på huvudet å undrade vad det finns för människor....

gick in på blockets nyheter igen å hamnade på en nyhet

som jag skakade ännu mer på huvudet av !!

Läs bara detta :

 

Spikade upp bacon på grannens dörr
Sverige 11 mar 21:11

En 39-årig Boråskvinna åtalas nu för att ha terroriserat en granne

under ett års tid. Bland annat ska kvinnan i februari i år med kniv

ha naglat fast ett paket bacon på grannens dörr.

Samtidigt ska hon också ha stoppat ner hopknycklade ölburkar,

glasskärvor och baconskivor i brevinkastet, skriver Borås Tidning. 

Vid ett annat tillfälle ska den 39-åriga kvinnan under en hel dag

ha bankat med en träpåk på grannens dörr.

Hon ska också ha kastat in en glödande cigarettfimp genom brevinkastet.

Kvinnan nekar till alla anklagelser, som bland annat rör ofredande,

skadegörelse, misshandel och olaga hot.

Hon sitter häktad i väntan på rättegång.

 

TUR ATT MINA GRANNAR ÄR NORMALA IAF !!


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0