plötsligt i vinslöv

IGEN !!

vad är detta ??!! 

Nått fel på mig eller ??

NÄÄ absolut inte, umgås bara med mina RIKTIGA vänner =) 

Har ätit frukost med S å tvättat eller iaf sett på när S tvättade bilen :P

KALLT om händerna juu PII !!

 

Nu är kl 14.03 å både S å jag smurfar på våra datorer

vilka datanördar då eller inte :P

 

Freda å ikväll kanske det bär av till VB jag får väl se :P

 

See Ya

 


lämna ett avtryck
Postat av: Anna

Nej usch, bort med snön!!



Haha, rackans, kanske har du en chans om du kör med dagens outfit.



Själv ska jag diskutera saken med pojkvännen ikväll. =p Jag har ju trots allt lite mer en 1 år på mig. Haha!

2009-03-27 @ 15:03:42
URL: http://tresmating.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0