månda den 16/3 - 09

 

Ledig från jobbet

eller kanske inte ?!

Chefen ringde å fråga om jag kunde hoppa in kl 13.00 

visst kan jag väl göra å så behövde dem imorn med 

MEN hallå I jag jobbar ju mellan 09.00 - 1700 imorn 

OJDÅ kom det

i andra änden av luren......

Så hon skulle ringa tillbaka för

alltid bäst å ha samma person på stället juu =)

 

 

 

 

 

Nu på fm ska jag STÄDA å plocka lite 

å det känns inte jobbigt idag det känns som jag verkligen vill städa 

hrm.....det är ju lite konstigt för vem känner JAAA STÄDA ?! 

HAHA !! 

Men så är det iaf NU det kanske ändras om en stund....vem vet ?!

 

NÄÄ usch vilket tråkigt inlägg, får höras senare ist.

 

See Ya 

 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0