månda å mars

Det känns som man inte finns det känns som allt bara är över 

Men så ska man vara stark å visa att man kan att man orkar 

VARFÖR ?!

Satt å funderade på hur mitt liv såg ut å hur det har varit hittills

Var en sväng på kyrkogården å satte ljus

åt Ida-Louise å så satte jag ett för "the twins" oxå 

Kände att jag missat dem ett tag för det har kretsat runt I-L å runt alla andra

Jag har läst en blogg å jag tror att du kan känna dig träffat tror jag 

Å hon har fått mig att tänka mer på livet å att det är svårt att svälja tårarna

men att det låter bra att säga det 

MEN det är SVÅRT mkt SVÅRT

å i vissa lägen är det bra att prata med någon som är helt utomstående å kanske

rent av är en främling som man kan dela tankar å funderingar med 

Jag tänker på dig mkt å håller tummarna för dig

Du är starkare än vad du känner dig 

så har jag fått intala mig själv ibland å ibland har det funkat å ibland inte

MEN så ser livet ut !!

 


lämna ett avtryck
Postat av: Emelie

de e min kusin som jag står bredvid=)



hehe ja de va du som gjorde minen tihi=)

2009-03-02 @ 19:33:15
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0