månda

Då har man nästan precis kommit hem från en lång dag på jobbet...

Har haft fullt upp hela dan inskolningar bl.a. - TREVLIGT !!

 

Somnade himla tidigt igår redan vid halv tio tiden ZZZzzz

Blev ju rätt sent i helgen

Lördan bestod av jobb 

sen vid 21 tiden hamnade jag å M hos P & D 

vi spelade ett spel som jag tyvärr har glömt namnet på

å det var riktigt riktigt skoj !!

kom därifrån vid halv tre tiden 

å väl hemma hamnade jag inte i säng fören vid halv fyra kanske....

ZZZzzz

Å sen vaknade jag vid 7.00 för grannen gjorde frukost

men som tur var somnade jag om 

å vaknade igen vid nio tror jag

hamnde på trästället å sen förmedlingscentralen

å så på kvällen kom tanten ut ur mig å det var bingolotto 

men vann jag nått NÄÄ 

 

Nu ska jag göra mig en grekisk sallad å softa framför TV

 

See Ya 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0