lörda

vad händer denna SOLIGA lörda ?!

Ja antagligen inte mkt 

Har bestämmt mig att jag ska

gå på stan en sväng iaf

för det är långlörda 

å då brukar det hända lite på torget 

Annars ska jag väl ta å städa lgh kanske

å få bort lite frustration

på en viss person som verkar helt skum 

fattar ingenting men men

det är kanske inte meningen heller :(

 

 

Pratade en del med MH på msn igår/i natt -

TACK för att jag har dig du är underbar !!

Får kanske göra lite som du säger,

du har kanske rätt :)

Ska iaf köpa mig en lott idag !! HAHA !! 

Sen blir det storkovan

för det har MH bestämmt HAHA !! 

 

SMSat med P å S oxå igår

P var ju inte så värst glad å hon undrade hon med

å tyckte allt var hel skumt 

HOPPAS på en bra URSÄKT gör både hon å jag på iaf

 

Nähä ska väl ta å göra vid mig å sen ta en sväng på stan :) 

 

See Ya later


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0