funderar

är det meningen att jag bara ska ha otur

å bli sviken

inte känna glädje eller lycka ?!

Känns mer om man bara struntar i det 

säg nått ist. funkar bättre, man blir inte lika besviken då

 

Sitter å lyssnar på Tonight med FM Static å kan inte få nog av låten

TACK MH för att du påminde mig om den

har haft skivan ett tag men glömt bort den

men när du skicka länken blev jag påmind å TACK !!

 

Du är en helt underbar vän helt klart

det går inte att förklara riktigt

eftersom vi inte känner varandra igentligen

mer än det msn gett oss  

å TACK för alla glada skratt du gav mig igår/inatt =)

 

 

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Mr Hyde

Men när du väl har tur (tänker på lotten) så kommer det kännas fantastiskt ;) Jag lovar, den kommer när du som minst anar det :)



Ps: ja det var en riktigt bra låt :)

2009-03-27 @ 21:00:36
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0