frågor å svar

som dem flesta vet godkänner jag inte anonyma kommentarer

men jag ska ge dem ett svar iaf.

Jag har fått frågan om

hur jag ser ut

varför jag inte har nån bild på mig 

varför jag hela tiden kör med bilder på nallar

varför jag valde namnet nalle

 

Svar

varför ha en bild ?! måste man ha en bild på sig ?!

jag valde namnet nalle för det är ett smeknamn som jag haft ett antal år

jag har bilder på nallar för jag bara älskar mirandanallarna

 

Så då har dem anonyma fått lite svar på sina frågor 

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Hallå där.. Klart jag ska skriva här :) Jag har data krasch på min dator hemma så jag får förlita sig mig till Jobb datorn ett tag :)

2009-03-18 @ 08:14:47
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker att folk borde ha tröttnat på alla outfit bilder! Finns så många andra sånna bloggar ju=P

2009-03-18 @ 10:51:45
URL: http://tresmating.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0