det ska bli ett sant nöje att döda dig

Ja så var man måltavla för nån psykopat eller nått

Om jag är rädd ?! Vet ärligt inte.....

Bör jag vara rädd ?!

Eller det är bara nån löjlig människa som tyckte den var rolig ?!

Tankarna snurrar helt klart i huvudet på en nu.....

Varför ringa till honom å fråga efter mig å sen säga att han ska döda mig ?!

Vad är poängen ??

Det är polisanmält iaf !!

Kommer jag sova gott i natt ?!

Tveksamt !!

Tur man är ledig imorn

Men just nu är jag klar vaken å varje gång jag hör porten öppnas

drar jag efter ett djuptandetag å tänker nu smäller det

USCH dumma tanke försvinn

TACK P - du är inte bara min bästa vän du är min "syster"

TACK S - för att jag har dig som vän å dessutom en RIKTIG vän !!

*pust* nu ska jag dra täcket över huvudet å försöka sova 

Om det skulle hända nått

har jag ju mina pantertanter till grannar =)


lämna ett avtryck
Postat av: Daniel

Vaa vad har hänt?

Vem har hotat dig?

2009-03-05 @ 22:49:03
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0