deklarationen

är skickad

fick min idag å det blev att jag skulle få pengar tillbaka 

TREVLIGT !! 

ist för att vänta in i sista minuten skicka jag iväg ett sms 

så var det klart, behöver inte tänka mer på det inte

gjorde likadant förra året å sa till S att göra likadant 

JAJA fick jag till svar å

2 dagar efter den skulle vara inne skickade S iväg ett sms 

HAHA !! 

Ja jag säger då det :P

 

Huvudvärk till 1000

så jag ska väl krypa ner under täcket å tycka synd om mig själv 

eller inte.....

 

Imorn ska jag till Telenor å återvinna en av mina gamla mobiler 

sen vet jag inte vad jag ska hitta på resten av min lyxledighet :P 

KL : 20.30 befinner jag mig på Perrong 23 å kollar in ett band som ska spela där 

sen hamnar jag kanske i VB :) 

vem vet, vem vet ?!

 

Nehe ska kolla klart 2 ½ män 

 

See Ya 


lämna ett avtryck
Postat av: sofie

VB var det ja=) hehe... hoppas du får det trevligt=) kanske kommer in imorrn å tar en fika med dig. Kram

2009-03-26 @ 20:05:54
URL: http://nillfie.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0