BMB sthlm

Ville ha mig hos sig igår :P

Fick ett SMS om att boka in mig å mina vänner på en super trevlig kväll

men hallå ?!

SMSet kom 18.44 

å jag finns nere i skåne HRM 

tror ni det blev en kväll på BMB ?!

Nää klart det inte blev :P

MEN himla trevligt att dem ville ha dit mig :) 

HAHA !! 


lämna ett avtryck
Postat av: Louise

De låter bättre än karlar faktiskt ;)

Ja fick träffa hans son och sen va de över, så nu är han en riktigt skit i mina ögon! :D haha



idag jobbar ja, hemma på rast mellan 12-18, sen jobbar ja till 23 tyvärr :(



KRAM

2009-03-29 @ 14:00:45
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Louise

Så säger mina vänner åxå, lixom känslorna försvann på två röda. så då kan de inte ens ha varit känslor.. han lät min träffa hans son för de kändes bra då! :S o igår åkte han oträffade en ny tjej.. normalt man klarar sig utan karlarna:P



ja vet, men ändå segt o jobba en söndag. vill va hemma i soffan o kolla på tv ju.. haha.

2009-03-29 @ 14:29:47
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0