vännerna

Är total deppig just nu MEN alla VÄNNERNA jag har NI är BÄST !!

ni får mig alltid att le å jag är så lyckligt glad att jag har er alla :D

Finns så mkt jag skulle vilja berätta men inte kan

Finns så mkt som inte borde vara som det är 

Har berättat för en del vänner hur jag egentligen har det 

å jag är så glad att jag vågat berätta det för dem :)

TACK underbara NI !!

Har förlorat en del nära å saknar dem väldigt mkt 

förstår inte hur jag förlorade vissa men andra desto mer

Är det meningen att det ska vara så här med livet ?!

Är det meningen att man inte ska förstå vissa saker ?!

Var är min lycka, mina fjärilar i magen, min gröt i hjärnan ?!

 

USCH vilket deprimerande inlägg :S

 

ÄLSKAR ER MINA UNDERBARA VÄNNER !!

å JAA vissa kan ta åt sig mer än andra 

NI VET VILKA NI ÄR !!

 

 

 

 

 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0