ons/tors

Då var man hemma i lugnets vrå :)

Har varit i karlskrona å tagit det mkt lugnt :) 

trevligt var det minsann kan inte säga något annat :P

Jag kollade på kung fu panda som jag då inte sett innan 

ja jag vet jag är rätt seg när det gäller film :S

Idag har jag varit i krstd å hamnade i tivoliparken

å där var genrep inför konsert ikväll

där efter var jag å hälsade på min underbara gumma P på sjukhuset

inget allvarligt så men hon ska vara inlagd till lörda iaf som det ser ut nu

så imorn ska jag in till henne igen å då ska snygge D följa med :P

 

NU sitter jag å tar det lugnt men ska snart bege mig in i duschen 

var bara tvungen att skiva lite

å sen har jag gästbloggat hos P som jag fick i uppdrag :)

 

See Ya alla goa bloggare 

 

 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0