underbara onsda

Vaknade av ett samtal imorse

eller nja kl hade ju hunnit bli tjugo över nio :P 

ett rätt trevligt samtal får jag säga :) 

Tog igen lite tappad tid å så ringde PE å AE 

Det blev en sväng på stan med AE :D 

Alltid lika trevligt

hon bjöd minsann på lite pasta - GOTT !! 

Pratade med PE en liten stund

ALLTID lika trevligt det med :D

Var på telia butiken med mitt internet å datan

det var ju FEL på dosan

klart inte internet ville installera då :S 

så det blev minsann en ny å nu funkar internet !!

HOPPAS JAG !! 

När jag å AE satt på torget kom PH gåendes :D 

Evighetersen jag träffa henne känns det som 

vi skulle höras å ses snart iaf :D

Möte AH fast nu heter hon AN :P å hennes goe son

i gallerian å vi skulle ta en fika :D 

skulle med höras....

MÅSTE verkligen fika med henne där är verkligen evighetersen vi sågs !!

 

 

Tar en liten soft stund i soffan innan det är dags

att gå en sväng i det vackra vädret igen :D

VARMT å GOTT 25 grader i skuggan :P

undrar just vad det är i solen då....

 

När jag kom hem hade posten varit här

å min efterlängtade tidning hade kommit 

å så hade jag fått ett NALLEBUD 

Det var en liten söt vit nalle med tre rosor å ett kort med orden

Du finns i mina tankar....

Hrm en hemlig beundrare ?! 

KANSKE :P 

 

NÄÄ nu ska jag ut i solen igen 

ha en UNDERBAR eftermidda alla goa bloggare 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Åhh va gulligt gjort!! Snyft blir ju rörd här ju... Men de e du värd.

Ja varmt e de idag. Flytt in i soffan nu, blir lasagne tillagning o sen kanske ut igen... mkt varmt. men oj oj oj va skönt. bad imorgon JAPP JAPP!

Massa kramar

2009-06-24 @ 15:50:21
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Kattis

Den var ju super gullig!

Hmm hoppas det är från en beundrare, det tycker jag vore kalas kul!

Hoppas allt e bra med dig o att du njuter av värmen =)

kram kram

2009-06-24 @ 20:58:26
URL: http://mycateyes.blogspot.com/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0