regnet det bara öser ner :S

Då har man ätit lite mat - GOTT !!

TVn står på i bakgrundne å det är SATC

Tänker en del :S

Sitter här själv i min lilla etta å funderar på 

lite saker som varit i huvudet på mig en tid tillbaka.....

varför är det så å varför inte si 

osv osv 

Regnet det bara öser ner å det är den 11 juni :S

SUCK !!

Är man inte redan nerstämmd blir man ju det :P

SKITVÄDER !! 

 

AHHH HO HO HO 

skulle vilja så mkt men det funkar inte juu.....

Me like.....

Me thinking alot......


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

mmm känner igen mig som tusan i de du skriver. E likadan idag. SKit skit skit känns de.

Mkt tankar o så...

Kramar i massor gumman min

2009-06-11 @ 18:31:35
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0