månda

å det regnar :S

Ska minsann ta mig till åhus nu snart om en stund 

ska umgås med P å så blir det nog brädspel med DM oxå :)

Har varit hos B idag - im so happy :D

Började med sommarschemat idag på jobbet - SKÖNT !!

STÄDAT har jag gjort eller iaf plockat undan :P

 

Medans jag suttit här denna lilla ynka stund så har jag hört

ena grannen hur den vevar med skeden i sin kopp

å den andra grannen hur den diskar sina grytor

den tredje grannen hur den pratar i telefon

å bestämmer att dem ska ses där kl 7 :P

Lyhört ?!

NÄÄ hur kan nån tro det :)

 

NU : ska jag minsann ta å göra mig färdig för åhus 

See Ya

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

ha ha ha nej inte alls löjhört . Tänk på de ;)

Nu springer du runt här hemma hos mig som en tok helt nervös. hi hi hi hi hi



Ja nu ikväll gäller de. Vi ska vinna över killarna! Hmm hur detta nu ska gå till. jo jag vet ha ha ha

jag har en idé. tar de med dig "utanför" bloggen vett ja. ha ha



fan va trötter jag äro ikväll dårå. ha ha

Kramar i massor min kära syster yster

2009-06-08 @ 19:16:33
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Emelie

ahh så du blev me bjuden hem till Daniel ikväll hehe=) jag me men jag pallade verkligen inte...=)

2009-06-08 @ 21:50:03
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0