helgen

Då firades det midsommari Åhus 

åkte i torsdas å kom hem innan ikväll 

Vi var en 13 st å det var  trevligt !!

Ska försöka sova nu

blev inte mkt sömn i natt om man säger så :(

å lär nog inte bli det idag heller tyvärr....

jag är som vanligt ett frågetecken å 

har nog kommit fram till att jag är jag 

å får leva resten av mitt liv ensam 

VARFÖR ?!

JAA BRA FRÅGA !!

 

BIlder från midsommar kommer 

å jag svarar på era kommentarer imorn - orkar inte nu :(

have a nice night

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Hej vännen min!

Känner så för dig!

Finns här alltid så du vet. Vilken tid de än e så bara ring. Jag bryr mig om dig syster min,

Massa kramar

Love you sis!

2009-06-22 @ 18:25:12
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: pelle

Nej, säg inte så där. Alla hittar någon. Ge det lite tid bara, ska du se.

2009-06-22 @ 22:32:57
URL: http://pellespersonliga.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0