freda kväll

å jag skulle varit på student men så blev inte fallet :S

HRM blir inte klok på en viss person

men men inte mina bekymmer längre 

Men eftersom jag inte är där nu så sitter jag faktiskt å har riktigt tråkigt :S

EU åkte å kolla fotboll å jag ska hänga med nästa gång ist för nu blev 

det så sent tänkt.... :D

 

Kollar ut genom fönstret å några studenter gick precis förbi ?!

HRM borde dem inte vara hemma å fira ?!

 

Just nu är det How I met your mother TV 

Jag ska nog ta mig en kopp te å sätta mig under filten 

å kolla lite TV innan det är dags för sängen.....

Brobymarknad imorn - nån som ska dit ?!

See Ya 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0