torsda

herre jisses jag har ju missat totalt att skriva :S

vad har hänt sen sist jag skrev ?!

jo tisda hade jag operation :S gick nog bra håll tummarna :P

sen hamnade jag i åhus å blev ompysslad av bästa PE

å så spelade vi spel jag PE å boysen :D

TACK underbara ni för att ni finns !!!

onsda var jag på tomas ledin i krstd med PE å LR 

sen kom L å M med å satt å lyssna lite :)

träffade på en gammal skolkamrat från högstadiet 

lite roligt att se honom faktiskt :D

sen så har vi dagen kl 08.00 var jag på vc

å tog lite prover som brukar komma efter operationen

aj aj aj massa blod :S

sen träffade jag PH :D det var riktigt längesen så vi gick lite på lindex 

å vi tog igen lite missad tid :D

sen vid ett kvart över kom MB å hämtade mig å vi hamnade på marknad 

å sen var vi hos PL å D å åt go mat å spelade spel 

TREVLIGT TREVLIGT !!!

 

Nu ska jag sussa kudde 

natti natti alla mina underbart goa bloggare


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Halloja skruttungen min! Ha ha ha

Ja de lät som en väl fylld torsdag =)

En annan satt mest & funderade . Men men vi får väl se...



JA Mr D fuskar säkerligen ha ha. Inte kan de vara att han e bättre än oss väl? Nej då inte alls ha ha

Du e världens bästa glöm aldrig de vännen min.

Kramar



Ja visst va de ´kul att "hitta" din gamla kompis. ha ha ngt skumt innan bara ha ha ha... stirr apor ungefär.

Åhh ja vi fick ju se Ledins Rumpa osså jue.. hi hi hi

Ha de vännen

Kram

2009-07-10 @ 09:30:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0