snart är veckan slut

å jag är helt slut kan jag säga....

öppna å stänga varannan dag :S ingen hit precis 

men men det har gått än så länge iaf.

imorn ska jag öppna så då är det upp i ottan :P

 

Regnet bara öser ner utanför,

hrm är man inte deprimerad blir man det för vädret :S

MEN MEN hoppas sommaren kommer igen saknar den faktiskt !!

 

Har namnsdag idag å fyra har grattat mig min underbara PE

HN å min kollega A å min mor - TACK !! 

 

Nu ska jag ta ett bad !! 

See Ya 


lämna ett avtryck
Postat av: AW

Jag får säga grattis och gott nytt år!

2009-07-22 @ 18:15:27
Postat av: Petra

Halloja bruttan! Jag skum idag? hmm nejdå ha ha

Sprallig?? Nej då??

Utråkad.. Hmm JA!

Ler

Vi måste ses snart. Tänk snart har jag SEMESTER! Bara jag helt sj! Lyx de du! Fast då lär jag ju sakna lillstumpan som tusan. Men men...



Snart stockholm. Ska bli sketa kuligt rent ut sagt.



Förstår att du e helt slut. Kan inte bli ngt annat med de schemat. =(

Stackare.



Miss you my sweet sweet angel.

Kram

2009-07-22 @ 19:28:47
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0