min sista lediga dag

blev i krstd med LR - trevligt !!

först käkade vi på trendi 

sen blev det fika på darins eller fika å fika en kaffe till LR å en cola till mig :P

har ju inte lärt mig dricka kaffe än HAHA !!

sen klippte LR sig å det blev SKITSNYGGT !!

sen hamnade vi på Zekes å en fika med kladdkaka å grönt te

GOTT !! 

det blev minsann tre muggar te å ett trevligt samtal med två pappor 

som är aktiva i pappa-barn organisationen som startade i mars :D

sen begav jag mig hemåt å LR till sitt 

snart är det sängen för imorn är det jobb :P

natti natti alla goa bloggare 

 


lämna ett avtryck
Postat av: pelle

Låter som om du haft det bra iallafall :D

2009-07-14 @ 13:02:20
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Petra

Halloja tösen!

Allt bra? Just nu jobbar du.

Har precis varit vid havet o badat. Så gött så =)

Skingra tankarna e aldrig fel. Blir så jobbigt annars. Får se hur de blir ikväll. I want to se you...

Jag längtar till stockholmsresan! Ska bli kul att göra storstan =)

Ja jag sa att du o jag va bönder, så sa Linus att han o Mathias va nördar. SÅ då blev de nördbönder ! Ha ha

Dom e allt underbara våra nördar!

Ha en underbar dag älskade vännen min!

Kramar i massor!

2009-07-14 @ 13:54:22
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: pelle

Darins? Det lät som något Idoligt ;P

2009-07-16 @ 20:54:29
URL: http://pellespersonliga.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0