jobbar å lghvakt :P

JA denna veckan jobbar jag med

sen på freda drar jag å tre goa vänner till sthlm :D

GOTT !!! 

 

Är lghvakt med nu till freda för sen åker jag ju till sthlm som sagt

har fått världens regler när det gäller vattningen av blommorna :P HAHA !!!

NÄÄÄ skoja bara :P

vattning av blommor å lägga in posten som kommer det ska väl jag fixa :) 

Idag kl 9.30 åkte HN å kids med mor till kungsbacka

å ska vara där till lörda dem gottegrisarna, jag vill oxå vara med :P

men men jag jobbar å sen ska jag till sthlm juu hihi !!

kommer hem på onsda nästa vecka samma dag som festivaldax börjar här hemma :S 

då blir det väl en tripp runt stan å en langos på väg hem igen :P HAHA !!

NÄÄ nu väntar jag på samtal å sen ska jag till the sickhouse å härla på min underbara gumma !!

 

Ha det underbart alal goa bloggare 

 

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: pelle

ujuj, sicker ansvar du fått då ;D

2009-07-27 @ 17:09:09
URL: http://pellespersonliga.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0