freda

Då har man härligt besök här av underbara PE å lillan :D

Käkade en sallad på grafitti GOTT !!

Hade tvätt tid idag mellan 12 å 17

å tänkte eftersom jag fick sånt trevligt besök så skulle jag hoppa den 

men sen började det ösregna

så det blev softande i soffan så det blir minsann en maskin tvättad :)

Tog ner nallarna jag har på vinden till lillan å det tyckte hon var skoj :)

Nu ska jag vara mer social ha det gott kramar 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Hej gumman!

Ja tack för de trevliga sällskapet. Hmm jag va nog inte s¨å rolig , satt mest o funderade ju.. . men men...

Kramar

2009-07-11 @ 12:46:54
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej sötnos!

Hon verkade ha roligt med gossedjuren iaf=)

Tur du har lite kvar sen du va mindre.



Känns de bra med o bara va vän med dejten då?

kram

2009-07-11 @ 21:33:34
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0