wii

himmel vad kul det var !!

Å det ger MÅNGA GOA SKRATT - skratta så tårarna kom HAHA !!

Var hemma hos nille å käkade lite go mat

å sen började hon jag å emme att spela wii vi bowla å jag VANN 

fy farao vad jag är bra på bowling HAHA !!

Sen blev det av att åka skidor å det var ingen hit

å så skulle vi balansera å få ner kulor i hålen å jag kom fram till level

sen gick tiden ut tjohoo vad duktig jag är på att balansera

sen blev det att rocka rockring HAHA svinskoj juu

å jag kom på andra plats med 288 snurr 

å jag lovar det var ett träningspass =) 

Annars har lördan varit lugn =) 

Imorn ska jag träffa emelie å det ska bli riktigt skoj !! 

Får se vad vi hittar på det är ju sönda :P 

 

Nu ska jag fortsätta kolla på wallander TV 4+

 

Take care


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0