vecka 4

det har alltså redan kommit till vecka 4 på det nya året 2009

Tiden springer iväg när man har roligt å även om man inte har det 

för jag känner att jag har nog inte så roligt jämt :P

 

Hur ser denna lilla vecka ut då :

Månda ----> Idag då alltså det var jobb å fika å sen plock i lgh 

Tisda ----> heldag med jobb TREVLIGT å med Susanne kan det bli skojigare ?!

Midda med EMD TREVLIGT !! ska bli riktigt skoj å lära känna dem bättre :P

Onsda ----> kanske träff med P å bara ta det lugnt =)

Torsda ----> vet inte vad som händer...

Freda ----> då är det heldag med jobb TREVLIGT !!

Lörda ----> heldag med jobb det blir kanske film eller vad vi nu hittar på =)

Sönda ----> har jag inte bestämt nått än....

 

Det skojiga är att det blir säkert ändringar lite varstanns

i min lilla veckoplanering  :P

 

Nää nu ska jag kolla på TV 

 

Ha en trevlig måndakväll 

NaLLe

 

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: E

Ha en trevlig afton,ja det är tråkigt att få höra sådant. Usch

2009-01-19 @ 19:05:09
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0