vad har onsdan erbjudit

snö snö snö å mera snö 

MEN jag ska erkänna att det var en riktigt skön promenix till jobbet imorse

å lika skön hem vid fyra =) 

Älskar att gå alltid liak kul å jag kan gå hur långt som helst....

Det var 6 små fiskar jag å lollo

å eftersom lollo inte varit på "fisken" innan å inte kände barnen

sprang jag som en iller överallt

 

 

 

Har inte gjort mkt sen jag kom hem å tänker inte göra det heller eller nja 

jo måste fixa färdigt med min lgh innan jag blir tokig

håller fortfarande på med ändringar å hit å dit å fram å tillbaka

blir inte riktigt nöjd men nån dag blir jag väl det :P

 

Ska nog ta mig en kopp härlig varm choklad å sen sätta igång eller

nää sätta igång först å sen den varma chokladen 

ja så får det bli annars blir man bara så sömnig

så orkar man inte sen för det

 

Glöm inte att kommentera ni anonyma små roliga männsikor :P 

 

Take care


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0