en liten lista det var ju ett tag sen sist

Hur såg ditt 2008 ut ?!

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ?

jess det gjorde jag MEN säger inte vad HIHI !!

 

2. Höll du några av dina nyårslöften ?

hade inget nyårslöfte 2008 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år ?

jess P fick en liten flicka :)


4. Dog någon som stod dig nära ?

hrm....ja eller inte mig så nära men  som stod min bror nära


5. Vilka länder besökte du ?

tyskland å danmark har det bara blivit


6. Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha 2009 ?

ja det finns det....å hoppas på att det blir som jag hoppas....


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas ?

det får nog bli julafton å nyårsafton....


8. Vad var din största framgång 2008 ?

att jag tog mig i kragen å gick till Kerstin W igen


9. Största misstaget ?

att  tänka med hjärtat före hjärnan


10. Har du varit sjuk eller skadat dig ?

jess har  varit dålig å ja jag har skadat mig med men kanske inte så allvarligt 


11. Bästa köpet ?

måste vara min bärbara dator =) 

 

12. Vad spenderade du mest pengar på ?

resan till gran canaria 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad ?

hrmm vet inte....får nog tänka på det....JOOO Js födelsedag var ju kanon  skoj 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008 ?

TAKIDA  - när jag å dem bästa vännerna E & J såg konserten i hbg

å KENT i sofiero med J Det är låtar som alltid kommer sitta i huvudet

inte bara för konserterna utan att det var med dem bästa

å att jag även lyssnar på artisterna annars oxå !!


15. Är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år ?

som det ser ut nu likadant eller kanske snäppet bättre

det går åt det ljusare hållet =)


16. Vad önskar du att du gjort mer ?

tänkt med hjärnan ist för hjärtat å lyssnat på P & J


17. Vad önskar du att du gjort mindre ?

pratat  före jag tänkt


18. Hur tillbringar du julen ?

hemma

 

19. Blev du kär i år ?

det har jag varit hela året =) 


20. Favoritprogram på tv ?

Vänner vänner å åter vänner 

 

21. bästa boken du läste iår ?

OJ det var en svår fråga.....det finns ju en del men

Tisdagar med Morrie å Dotter önskas är bra


22. Största musikaliska upptäckten ?

jadu bra fråga....


25. Något du önskade dig men inte fick ?

mmm  det finns det....

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008 ?

jag var hos J & P å käkade mat  =) 

27. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre ?

jess det finns det...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008 ?

mystösen HAHA !!


29. Vad fick dig att må bra ?

Vännerna 

30. Vilken kändis var du mest sugen på ?

ingen.... 


31. De bästa nya människorna du träffade ?

Emelie fast iofs var det redan 2007 men

vi började inte umgås riktigt fören nu 2008 


32. Vem saknade du ?

OJ det finns ju en del men den jag alltid kommer sakna är Ida-Louise

lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0