tredje

inlägget 2009

 

Var kan den vara ?!

blir tokig !! 

Letar å letar men hittar inte min lilla dosa till internet grrr 

VAR HUNDAN KAN DEN VARA ??!!

har städat igenom hela köket nu 

alla lådor är rensade å mkt är slängt men min internetdosa är borta....

Ska snart börja med ena delen av rummet.....

VAR KAN DEN VARA ??!!

Jag ska farao vara mer ordentlig å inte samla på mig massa kataloger å kvitton etc.

blir ju bara att det ligger å skräpar å så hittar jag itne det jag behöver 

inte för att det ser ut som ett berg av tidningar etc etc överallt

men lådorna har ju sett ut som om en bomb varit släppt där....

 

NÄÄ tillbaka till letandet TUR man är ledig imorn....

 

Take care


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0