Mmm

Ja som sagt det var mmm nu ikväll 

säger inte mer :P

 

Oki idag var jag på äventyr med Emelie å det var super najs !!

Vi hamnade på IKEA å jag handlade ljus å badrumms mattor å bokhylla å sängbord

har inte tatt några kort ännu men det kommer jag lovar =) 

Å badrummet blev RIKTIGT snyggt nu med mitt "nya" golv - är super nöjd !!

På väg till IKEA roade jag lätt ems HAHA !!

*skrattar hjärtligt*

ÅHH en luftballong eller NÄÄ det var ett träd 

HAHA !!

Har man fantasi så kan man få saker till att bli nått helt annat HAHA !!

så iaf på IKEA fick jag ett mönster till att se ut som spermie HAHA 

vilken sjuk humor jag har asså FÖRLÅT MIG !! 

HAHA HAHA HAHA !!! 

 

Nää ska nog ta mig en sväng i duschen sen ska jag 

sussa gott på kudden för denna dagen har varit kanon trevlig 

å likaså kvällen :P

 

KRAM på dig ems 

Take care


lämna ett avtryck
Postat av: E

Ja,det blir tyvärr lät så ;D

2009-01-04 @ 23:28:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Emelie

detaljer=)

2009-01-05 @ 10:52:16
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0