mitt i natten

vid sju tiden hamnade jag hos johanna på lite förfest

men för mig som har varit  dålig stannade det vid det

men det var himskans trevligt ändå =)  

det var värdinnan Johanna, jag, anna med pojkvän,

ida, marie å dennis å daniel min chafför :P

Vid halv nio nio tiden sa jag tack så mkt till johanna

å så begav jag å daniel oss för att inhandla dricka å

så hamnade bilen i tollarp å hos Ems trevligt det med ska jag säga

vi kollade tv å pratade övernaturliga grejor  å om timvikarier å jobb =) 

Sen var det dags att åka hem men blev hungrig  så vi hamna på "mcrolands"

sen körde daniel å jag mot mitt enkla hem men väl i stan så körde vi rundor

å så började det snöa å då var det ju ännu skojigare att köra bil

så blev det att ems ringde å så var vi på väg tillbaka för att hämta upp henne

å så körde vi en runda å hamna på bryggan i världens blåst =) 

Där efter blev det stan igen för å inhandla lite dricka

å så vidare på nya äventyr till spökslottet.....

men inga spöken såg man eller joo ett stort å det var han som körde :P HAHA !!

Sen var det dags att ta å köra hem mig

väl på plats i min enkla boning var kl 4.50 

å nu är kl 5.24 enligt datan å jag är fortfarande pigg som en mört 

kanske skulle tatt den där dansen ändå ?!

Men en biltur i svenska naturen var inte helt fel heller

daniel är en himskans bra historielärare =) 

 

Nää dags att sussa kudde eller iaf försöka

Take care

NaLLe


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0