mest svamel kan jag tro...

jaha så var det det här med människor å dess problem med andra människor

varför ska det vara så svårt att  se när det är nått fel

eller förstå att det kanske inte är alls så som man tror att det är

att kanske vänta å säga nått tills man tänkt en stund 

att välja orden så det inte blir bekymmer

man försöker å försöker tills man inte orkar mer 

å så fortsätter man lite till å till slut 

så klarar man sig 

 

varför säga saker som man sen itne menar ?!

varför göra saker som man sen inte kan förklara ?!

 

Tittar ut genom fönstert å över till bygget brevid 

där sitter en tant i sitt köksfönster å tittar ut på marken å på det vita snötäcket

inte ett spår finns bara kall vit snö

i ett annat fönster ser jag tvns bild det är samma kanal som jag själv har på 

jag har sett filmen förr 

en kvinna sitter själv i sitt kök hon verkar äta mat å ser lessen ut

undrar vad hon tänker ?!

 

är förmodligen trött verkar mest svamla i mörkret om allt å ingenting 

antingen förstår man eller inte..........


lämna ett avtryck
Postat av: Emelie

hmmm tog faktiskt åt mig lite=)

2009-01-08 @ 23:23:14
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0