lörda

Det blev inte många timmars sömn 

sa till grannen vid halv 6 (se tidigare inlägg) å vid 7 somna jag

vid halv 9 vaknar jag av att grannen brevid mig startar dammsugaren

ZZZzzzz

Det var bara att gå upp eller iaf vakna till liv å börja dagen


 

Ja som jag skrev igår inhnadlade jag två klänningar å en kofta 

MQs rea....

Idag lämnade jag tillbaka den ena klänningen den som är av ULL 

pratade med nille å kom fram till att klänningen kommer krympa

ÄVEN om man TVÄTTARRÄTT sätt 

så jag traskade bort i snön som föll innan MEN som TACK gode gud är borta igen

å bytade klänningen till en annan klänning

en snygg svart med lite mönster å snörning

tyvärr när jag tog kort på den syntes inte mönster å snörning

så tänkte att då är det inte lönt å visa bild.....

Vad har annars hänt idag ?! 

Inte mkt pratade som sagt med nille innan

å det kanske blir en sväng bort till henne å co 

annars har lördagen bara varit lugn =)

 

Take care


lämna ett avtryck
Postat av: Annika

Tack så mycket ;)

2009-01-03 @ 17:42:34
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0