kl 05.48

å fortfarande ingen sömn.....

har sagt till grannen var där uppe för en liten stund bara 

å fråga om han var medveten om att folk sov i huset 

å förlåt vi ska skruva ner jo tack helst stänga det sa jag

är trött på hans ursäkter nu hade det bara varit med måtta

hade jag inte brytt mig ett dugg 

men när han inte verkar fatta att folk sover

å man kan inte spela musik för halva världen kl halv 4 när man kommer hem

å tro att man kan ha efterfest utan att grannarna bryr sig då har man fel.....

han skulle skruva ner sa han

han glömde nog det lika fort som han stängde dörren

eftersom han fortfarande spelar men jag sa till honom

att jag skulle ringa hyresvärden

för det funkar inte att jag ska ge honom chans efter chans att skruva ner

å behärska sitt spelande å respektera oss grannar att vi oxå finns i trapphuset......

SUCK blir så irreterad så jag får ont !!

MEN MEN 

Grannen under mig berättade en gång att han hade fest nästan varje helg

å jag blev chockad för det har jag inte märkt ett dugg av

TÄNK om grannen ovanför mig kunde vara likadan då hade jag aldrig klagat

å TRO mig jag är den som drar mig för att klaga

för jag vill inte att det ska bli massa tråkigheter

GRR nu spelas det igen.....ska jag behöva gå upp en gång till ??!! 

Nu spelas det väl bara för att jä-las

å jag kan ju tänka mig att det kommer spelas imorn oxå

bara för att det ska vara

 

Blööö vill sova !!


lämna ett avtryck
Postat av: Louise

helt okej att du snodde listan av mej! :D



min nyår bestod av vänner, alkohol o mkt skatt o spel! :D vi hade helt toppen, dock mådde man som man förtjäna dagen efter:p du mådde tipptopp då kan ja tänka mej?=)

2009-01-03 @ 09:56:49
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Röstningen om Tvs bästa doktor blev oavgjord, så just nu pågår en omröstning med de tre som fick flest röster. Var med och bestäm!

2009-01-03 @ 14:47:01
URL: http://tvgodis.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0