kallt !!!

Det är så kallt ute att håret fryser till IS fast man har mössa på sig 

å då är det KALLT !!!

 

Har varit hos nille å ätit gott å pratat massa strunt

om resor å pengar å vänner å allt

det blev ju ingen resa till playa del inglés nu den 14.e TYVÄRR !!  =(

men det blir thailand om jag så är döds sjuk eller världens ovän med världen 

men resan blir av helt enkelt !!

nille sa att hon kommer göra likadant om det skulle vara hon eller nån i familjen.....

 

Hur har annars dagen sett ut

a det började med att jag har suttit i luren halva dan med skit telenor

å folk som ljuger bara för att det gynnar dem GRRR !!!

MEN på onsda får jag hem papper å så blir jag GLAD igen - skönt !!

Sen har jag möblerat om skiten i lgh

blir snart säng man slår huvud i taket i HAHA !!

det fick mig att tänka på sthlm HAHA !! AJ AJ AJ !!! J fick ont i huvudet då.....

Men iaf sen blir det antagligen ommålning....

Badrummet är ju färdigt nu å jag är super nöjd =) 

 

Nu ska jag ta mig ett varmt bad sen är det kudden som ropar tror jag allt :P

 

Take care

 


lämna ett avtryck
Postat av: johanna

Ja, fy fan vad jag fick ont i huvudet då..... aj aj Ja, men det är meningen man skall frysa till isg....så man inte somnar...så man tinar upp lagom till matchens slut :)

2009-01-05 @ 21:43:10
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: pelle

Men du, Thailand är ju klart bättre, eller hur!?



Ouch, gav du bort en sådan högvinst. Surt!

2009-01-05 @ 22:18:22
URL: http://pellespersonliga.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0